Stationslocaties Nederland:
investeringen en ontwikkelingen in spoorzones

Het magazine Stationslocaties Nederland geeft informatie over investeringen en ontwikkelingen in spoorzones in de Nederlandse steden. Het magazine wordt gemaakt in samenwerking met alle professionals die werkzaam zijn in de spoorzones van Nederland,
o.a. overheden, kennis- en vastgoedpartijen.

Bent u geïnteresseerd in stationslocaties in Nederland?

Bent u actief in de zakelijke of maatschappelijke dienstverlening, of in de retail, of in de horeca?
Bent u particulier  of bent u betrokken bij bijvoorbeeld een onderwijsinstelling of een overheidsdienst?
Dan bent u waarschijnlijk een potentiële vestiger in een stationsgebied.
Het magazine Stationslocaties Nederland is voor u dan de beste bron van informatie
met up-to-date en onderscheidende informatie.

Inhoud Stationslocaties Nederland

Stationslocaties Nederland richt zich op het laatste nieuws omtrent investeringen en ontwikkelingen in spoorzones in de Nederlandse steden. Het gaat hierbij om redactionele en branded content. Onderwerpen die aan de orde komen hebben altijd een relatie met de knooppuntontwikkeling in spoorzonegebieden. We bespreken de trends in spoorzone-ontwikkeling en gaan ook in op vragen als:

Response- en verspreidingsgegevens Stationslocaties Nederland

Het magazine wordt voornamelijk gemaakt voor het bedrijfsleven en particulieren die zich willen vestigen in kantoren of appartementen en/of geïnteresseerd zijn in de stationslocaties/spoorzones van Nederland.
Ook de deelnemers, circa 30 instellingen en bedrijven, krijgen ieder 20 print-exemplaren toegezonden.
De relaties van het magazine Stationslocaties Nederland, circa 480 instellingen en bedrijven (overheden – gemeenten / provincies / ministeries, vastgoedprofessionals – projectontwikkelaars / beleggers / makelaars en toeleveranciers) krijgen ook het print-magazine en tevens de online-content toegezonden.
 

Online in het nieuwe communicatiejaar
Gelijktijdig met de verzending van het print-magazine starten wij ook met de LinkedIn-campagnes (meer dan 10.000 volgers; privé en zakelijk account) voor onze deelnemers. In het nieuwe communicatiejaar kunnen deelnemers terugkomen om nieuwe of bestaande content (opnieuw) te plaatsen op onze LinkedIn-accounts. Wij zullen hiervoor via de mail contact opnemen in de maanden december, februari, mei en augustus. Hieruit volgen circa 1.500 likes, 600 comments en 70.000 views.
Uw crossmedia uitgever reageert ook op posts van onze deelnemers. Tevens leveren wij de online-tools (LR-PDF publicatie en URL online-magazine) voor eigen marketing. De publicaties van onze deelnemers worden doorgeplaatst op www.jagermedia.nl (1.500 tot 2.500 bezoekers per maand) de bibliotheek van alle content.

Extra print-magazines leveren voor events
Het is mogelijk om in samenspraak met Jager Media het print-magazine naar extra doelgroepen te sturen of extra print-exemplaren te bestellen voor eigen gebruik. Hieraan kunnen kosten zijn verbonden, in verband met het verhogen van de oplage.

Wilt u partner worden en meedoen
in het communicatieplatform?

Scroll naar boven