Over Jager Media

Jager Media maakt al meer dan 30 jaar special interest magazines en vakbladen en is een betrouwbare partner voor zijn opdrachtgevers. Sinds enkele jaren is de uitgeverij gespecialiseerd in het samenstellen en uitgeven van crossmediale uitgaven op het gebied van commercieel vastgoed in een viertal sectoren:

vastgoed in en rond havenlocaties, logistiek vastgoed, vastgoed en bredere ontwikkelingen in spoorlocaties en vastgoedontwikkelingen in food-locaties. Hiermee is Jager Media een onderscheidende speler in de markt met veel ervaring en specifieke kennis, die gedeeld
wordt in de vorm van interessante en actuele artikelen.

Informeren over de mogelijkheden van een pand of locatie

Vastgoedeigenaren, vastgoedontwikkelaars, projectontwikkelaars, beleggers en gemeenten: alle partijen in een branche moeten met elkaar communiceren.
Om vraag en aanbod bij elkaar te brengen, om hun specifieke expertise duidelijk te maken, of hun unieke locaties aan te prijzen. En dat met het doel om de logistieke dienstverleners, productiebedrijven en/of kantoororganisaties te informeren over de mogelijkheden
van een pand of locatie.

De magazines van Jager Media

Jager Media maakt vier special interest magazines voor het presenteren van vestigingslocaties en vastgoedprojecten. 
Elk magazine heeft een specifiek onderwerp en een eigen doelgroep. De vier magazines zijn:

Havenlocaties Nederland

Voor alle bedrijven die zich willen vestigen in of bij een zeehaven of binnenhaven
Lees meer

Logistiek Vastgoed Nederland

Voor alle transportbedrijven en logistieke dienstverleners met verhuisplannen of een uitbreidingsvraagstuk. Ook bestemd voor bouwbedrijven en vastgoedprofessionals
Lees meer

Stationslocaties Nederland

Voor alle bedrijven die zich willen vestigen in of
nabij een treinstation
Lees meer

Food Locaties Nederland

Voor alle bedrijven die zich willen vestigen op
een locatie voor de voedingsmiddelenindustrie
Lees meer

Historie Jager Media

De vader van de huidige eigenaar startte de uitgeverij ongeveer 35 jaar geleden. Jager sr. had een achtergrond in de makelaardij en had interesse in het maken van magazines. De uitgeverij ging van start met een aantal vakbladen, waaronder het blad Bedrijfshuisvesting. Dit magazine verscheen vele jaren in zes edities per jaar. Ongeveer 25 jaar geleden kwam de huidige directeur/eigenaar – Arthur Jager – in het bedrijf.
In 2011 nam hij het bedrijf over.
Mac met website van Jagermedia.nl

Nieuwe visie op het partnership
en het communicatieplatform

Arthur Jager ontwikkelde in die tijd een nieuwe visie voor het bedrijf.
In plaats van één magazine (Bedrijfshuisvesting) met daarin alles wat met bedrijfsonroerendgoed te maken heeft, koos hij ervoor om drie magazines te maken met een eigen onderwerp en doelgroep: Havenlocties Nederland, Logistiek Vastgoed Nederland, Stationslocaties Nederland. Enkele jaren later kwam daar FOOD Locaties Nederland bij. Het doel is om per platform meerwaarde en response te creëren voor onze partners door een duidelijke focus per thema.
Dit gebeurt met aansprekende artikelen over bijvoorbeeld de laatste ontwikkelingen in de Nederlandse vastgoedsector, de specifieke vestigingslocaties, recent gerealiseerde projecten, state-of-the-art gebouwgebonden technologie en innovatieve bouwmethoden.

Over Arthur Jager

“Ik ben gepokt en gemazeld in de uitgeverij en het vastgoed. Mijn grote kracht is mijn uitgebreide netwerk; ik durf te zeggen dat ik iedereen ken die er toe doet en vice versa. Het verbinden van de diverse partijen in de keten is waar ik mijn voldoening uithaal. Ik woon – met mijn gezin en mijn twee honden – in een voormalige boerderij op de Veluwe. Er is hier altijd werk om handen en dat doe ik graag. Ik ben graag bezig met mijn eigen ‘vastgoedbeheer’: klussen, onderhoud doen, hout zagen en hakken, snoeien, gras maaien, et cetera. Boerderijfitness in optima forma.”

Arthur-Jager