Havenlocaties Nederland biedt overzicht vestigingsmogelijkheden
In het magazine Havenlocaties Nederland is ruim aandacht voor vestigingsmogelijkheden in en bij zee- en binnenhavens. Ook andere watergebonden (logistieke) activiteiten komen aan bod. Denk aan gerichte informatie over onder meer:
- Beschikbare kavels
- Bouwmogelijkheden
- Havenbedrijven en containerterminals
- Bedrijven- industrieterreinen
- Bedrijfsruimten
- Havengerelateerd logistiek vastgoed
- Intermodaal vervoer en intermodale verbindingen
- Logistieke dienstverleners in en bij havens
Zoekt u een kavel, pand of bouwpartner? In Havenlocaties Nederland vindt u het
Het special interest magazine Havenlocaties Nederland is exclusief bestemd voor logistieke bedrijven die actief zijn in zee-, kust- en binnenvaart, op- en overslag, visserij, industrie en gespecialiseerde groothandel. Ook professionals die zich bezighouden met commercieel onroerend goed in de havens ontvangen deze uitgave. Dit zijn bijvoorbeeld projectontwikkelaars, logistieke kennisinstituten, havenbedrijven of gemeenten.
Inhoud Havenlocaties Nederland
De inhoud van het magazine Havenlocaties Nederland bestaat uit redactionele en branded content over:
- De ontwikkelingen in de zee- en binnenhavens zelf
- De actuele vestigingsmogelijkheden en de beschikbare kavels
- De (container)terminals en de achterlandverbindingen
- De op- en overslagmogelijkheden
- De aanwezige logistieke dienstverleners
- De vastgoedprofessionals met focus op watergebonden (logistieke) activiteiten
Het magazine, de website en het LinkedIn-kanaal behandelen ook actuele onderwerpen. Denk daarbij aan onder andere:
- Lokale (haven)economie
-
Regionale omstandigheden/
omgevingsvisie e.d - Logistieke projecten
- Digitalisering/smart industry 4.0
- Subsidieregelingen
- Duurzaamheid
- Samenwerkingsverbanden
Response- en verspreidingsgegevens Havenlocaties Nederland
Het magazine Havenlocaties Nederland verschijnt 1 x per jaar (maart) in full colour op hoogwaardig papier.
De oplage van het magazine is 4.500 ex. De verspreiding gebeurt via controlled circulation naar:
- Eindgebruikers, zoals groothandelbedrijven, toeleveranciers, scheepsbouwbedrijven, handelsbedrijven en servicebedrijven
- Transportbedrijven en logistieke dienstverleners die actief zijn in of betrokken bij vervoer over water. Zoals rederijen, containerterminals, op- en overslagbedrijven, tankopslagbedrijven, warehousingbedrijven, expediteurs en cargadoors
- Havenbedrijven, overheden, ontwikkelingsmaatschappijen
- Vastgoedprofessionals, zoals bouwers, investeerders, projectontwikkelaars
- Kennisinstituten
- Branche- en belangenorganisaties
- Relevante beurzen en symposia (NVB-jaarcongres, Logistica e.a.)
- Overige belanghebbenden
Online in het nieuwe communicatiejaar
Gelijktijdig met de verzending van het print-magazine starten wij ook met de LinkedIn-campagnes (meer dan 10.000 volgers; privé en zakelijk account) voor onze deelnemers. In het nieuwe communicatiejaar kunnen deelnemers terugkomen om nieuwe of bestaande content (opnieuw) te plaatsen op onze LinkedIn-accounts. Wij zullen hiervoor via de mail contact opnemen in de maanden juni, september, november en januari. Hieruit volgen circa 1.800 likes, 700 comments en 85.000 views.
Uw crossmedia uitgever reageert ook op posts van onze deelnemers. Tevens leveren wij de online-tools (LR-PDF publicatie en URL online-magazine) voor eigen marketing. De publicaties van onze deelnemers worden doorgeplaatst op www.jagermedia.nl (1.500 tot 2.500 bezoekers per maand) de bibliotheek van alle content.
Extra print-magazines leveren voor events
Het is mogelijk om in samenspraak met Jager Media het print-magazine naar extra doelgroepen te sturen of extra print-exemplaren te bestellen voor eigen gebruik. Hieraan kunnen kosten zijn verbonden, in verband met het verhogen van de oplage.